Carpe Clinic leert patiënten Alopecia te begrijpen Dankzij innovatieve ‘Hairstetics’ behandeling

gelaats-haar-, en lichaamsbehandelingen. Toch streeft het Carpe team elke dag opnieuw naar een optimale verbetering en een voortdurende innovatie van hun behandelingen. Ook dit najaar heeft Carpe haar expertise verbreed op verscheidene vlakken want het instituut introduceert de Hairstetics treatment, een medisch geavanceerd en wereldwijd bejubeld apparaat om alopecia
tegen te gaan.

Haaruitval, ook wel alopecia genoemd, beïnvloedt meer dan alleen ons uiterlijk. Ook ons zelfvertrouwen en onze eigenwaarde krijgen het hard te verduren bij zowel mannen als vrouwen die te kampen hebben met Alopecia. Samen met Hairstetics brengt Carpe Clinic haar patiënten terug naar dat vertrouwde gevoel van hoe je eruit wilt zien. Het bedrijf voor medische apparatuur met een hoofdkantoor dat zetelt in Tel Aviv, Israël introduceerde het Hairstetics apparaat bij Carpe Clinic. Het is een veilig, synthetisch en biocompatibel instrument voorzien van een gepatenteerd verankeringssysteem dat met een vooraf geladen cartridge in de hoofdhuid wordt geïmplanteerd voor een natuurlijk uitziend resultaat.
Het Hairstetics synthetisch haar wordt in de regio geïmplanteerd om androgene alopecia bij mannen en vrouwen te behandelen. Er zijn zeven verschillende kleuren synthetisch haar beschikbaar in twee verschillende lengtes (18 cm en 40 cm). Verder kan je kiezen uit lang, recht of golvend haar. De procedure is quasi volledig pijnloos en duurt slechts 30-45 minuten, waarin real-time aanpassingen mogelijk zijn.
De haarimplantaten kunnen worden gestyled zoals je wilt en je kan zelfs je natuurlijke haar verven in de kleur van de haarimplantaten die je hebt gekozen om zo een mooi verweven haarbos te bekomen. Met de hairstetics behandeling zet Carpe Clinic alles op haren en snaren om het beste bij haar patiënten naar boven te halen.

Artikel geschreven door BO magazine. Referentie voor Carpe Clinic

Parkeren bij carpe clinic?

Carpe Clinic is steeds toegewijd en gefocust om u behandelingen en producten van alleen de hoogste kwaliteit te leveren.

Met de toenemende vraag van patiënten naar innovatie en de wens om ons te blijven inzetten voor deze fundamentele waarden, alsook veranderende voorwaarden bij vele leveranciers kondigen wij een prijsverhoging aan met ingang van 2/4/2024.

Zo kunnen wij als team de best mogelijke kwaliteit blijven waarborgen, onszelf blijven vernieuwen en ontwikkelen zodat u nog vele jaren van de kwaliteiten binnen Carpe Clinic kan genieten